من غرورم را به راحتی بدست نیاوردم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 67837
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1


تعبیر خواب آنلاین



فال انبیاء

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم

<

98love



RSS

♥♥ کـلبـه احـزان و عـاشـقانـه مــن ♥♥
عاشقانه

جمعه 20 ارديبهشت 1392

من غرورم را به راحتی بدست نیاوردم

%Royafun.com عکس های عاشقانه دو نفره بهمن 91

                           

      من غرورم را به راحتی بدست نیاوردم 

 


 که هر وقت دلت خواست خردش کنی !!!

غرور من اگر بشکند…

با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد… 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امــــیــــد در ساعت 17:22

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::